Dochód z charytatywnego bloku TVP "Reklamy dzieciom" wyniósł ponad 2,2 mln zł
32. edycję "Reklamy dzieciom" wsparło 20 reklamodawców (fot. materiały prasowe)
W 2024 roku dochód z charytatywnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej "Reklama dzieciom", wyemitowanego 25 i 26 grudnia, wyniósł ponad 2,2 mln złotych, czyli o niemal 600 tys. złotych więcej, niż w 2023 roku.
"To najlepszy wynik od 2006 roku i doskonałe świadectwo niezawodnego partnerstwa oraz zaangażowania firm, które wspólnie z nami pragną pomagać" – podał Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.
Czytaj też: Wyścig Tour de Pologne zostaje w TVP. Prawa ma też Warner Bros. Discovery
32. edycję "Reklamy dzieciom" wsparło 20 reklamodawców: Alior Bank, Carrefour Polska, Dolina Noteci, Biedronka, Lidl, Media Expert, Nivea Polska, Oponeo.pl, Orlen, Pepsico, PKO Bank Polski, Procter&Gamble Polska, producent leku Ibuvit Kids, Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek, SGB Bank, Soonly Finance, Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" w Grajewie, Tarczyński, Winiary i Żabka Polska.
30-sekundowy spot w charytatywnym bloku kosztował 110 tys. zł (za emisje 25 i 26 grudnia po serwisie informacyjnym "19.30" w TVP 1).
"Reklama Dzieciom" organizowana jest od 1993 roku. Dotychczas zebrano dzięki akcji blisko 37 mln zł.
Czytaj też: Prezenterka Urszula Rogala w telewizji dla seniorów Silver TV. W przeszłości pracowała w TVP
(KOZ, 18.01.2025)